Kategorie książek

Nowości

» Brak nowych produktów na tą chwilę

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty na wskazany numer rachunku bankowego. W zależności od wyboru przewoźnika zamówienia dostarczane są od jednego do pięciu dni roboczych.

  • DHL - dostawa w ciągu 24 h realizowana w dni robocze.
  • Poczta Polska - dostawa od 3-5 dni roboczych.

 

Jakie są koszty przesyłki?

Jeśli zamówienie wyniesie minimum 100 PLN wysyłane jest na nasz koszt. W razie zamówień na niższą kwotę – kosztami przesyłki obciążany jest odbiorca. 

KOSZTY DOSTAWY ZAMÓWIENIA

Wartość zamówienia

DHL

Poczta Polska

Odbiór osobisty

Od 0,00 zł – 99,99 zł

13,00 zł brutto

13,00 zł brutto

0 zł

Od 100,00 zł

0 zł

0 zł

0 zł

 

Jakie są sposoby płatności?

Faktury są opłacane przelewem na konto:

Troy-Dystrybucja Sp. z o.o.
Al. Solidarności 115/2,
00-140 Warszawa

mBank 73 1140 2017 0000 4302 0748 3516 

Firma nie realizuje wysyłek za pobraniem.
W przypadku zakupów dokonywanych na miejscu, w naszej siedzibie, preferujemy płatności gotówkowe.

W jaki sposób składać reklamację?

Towar uszkodzony mechanicznie, pomyłkę magazynową zgłaszać można do 3 dni roboczych od daty otrzymania dostawy. Defekty drukarskie przyjmujemy bez ograniczenia czasowego. Reklamację można przesłać faksem lub e-mailem, w razie zgłoszenia telefonicznego poprosimy o dosłanie faksu lub e-maila. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.

Telefon / Fax: 795 159 275
E-mail: reklamacja@troy.net.pl

Co w przypadku, gdy zamawiany tytuł jest niedostępny?
Tytuł może być niedostępny z dwóch powodów. Po pierwsze możliwy jest chwilowy brak w dostawach, po drugie kończy się nakład. W przypadku braku w dostawach, informujemy, o ile jest to możliwe, kiedy będzie kolejna dostawa. Po dostawie pytamy, czy zamówienie nadal jest aktualne i czy je realizować.

Czy można ściągnąć książki na specjalne zamówienie?
Wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów, więc staramy się realizować specjalne zamówienia. Każde takie zamówienie jest traktowane indywidualnie.

Czy jest możliwość pobierania towaru w ramach umowy konsygnacyjnej?
W kontaktach handlowych z naszymi Kontrahentami opieramy się głównie na sprzedaży fakturowanej każdej dostawy. Umowa konsygnacyjna pociąga za sobą korzyści i obowiązki dla obu stron umowy. Dlatego wprowadzenie tej metody rozliczeń między kontrahentami jest przedmiotem negocjacji.

Z jakich korzystają Państwo przewoźników?
W chwili obecnej przesyłki obsługuje firma DHL oraz Poczta Polska. 

Czy można zamówić tytuł na wyłączność?
Wszelkie specjalne zamówienia są negocjowane bezpośrednio z biurem handlowym.

W razie takiej potrzeby prosimy o kontakt.

Telefon / Fax: 698 626 439
E-mail: troy@troy.net.pl


Warto kupić

Kontakt

Skontaktuj się z nami

22 725 78 12/15

troy@troy.net.pl

Telefon:0123-456-789

Siedziba firmy

ul. Kręta 36,
05-850 Ożarów Mazowiecki

payu